2009. június 3., szerda

Ilyen egy jó nap

A tegnapi nap igazán kiválóan sikerült.

- Rövidgatyás idő volt! Napsütés, kis szellővel, hogy azért ne legyen túl meleg. :)

- Sarival ebédeltem a DG Agri menzáján. Rájöttem, hogy a múltkori rágós steak-em combból volt. (Megtévesztő módon bélszín alakú darabokra vágják.) Most egy kellemes szelet hátszínt ettem, sokkal jobb volt.

- Voltunk az anderlechti IKEAban és vettünk egy csomó mindent, amire eddig is szükség lett volna.

- Kaptam egy elég jó állásajánlatot. (ASP.Net az Axa biztosítónál.) Beindult a verseny a fejvadászok között és már csak idő kérdése, hogy mikor lesz végre munkám. (Sosem gondoltam volna, hogy arra fogok vágyni, hogy dolgozhassak. :D)

- Láttam két Rolls-Royce-t (természetesen öltönyös sofőrrel) és egy Bentley-t.
(Szoktam látni Maseratikat is, meg sok Porche-t. Ferrari és Aston Martin valamiért nem nagyon akad, pedig ezek a kedvenceim. Az Audik, BMW-k és Mercedesek itt népautónak számítanak. :D Suzukit eddig egyet láttam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.