2012. augusztus 22., szerda

Külföldön élő magyarok figyelmébe

Meglepheti a NAV a külföldön élőket

Engem már "megleptek". Akinek még van magyarországi lakcíme, annak érdemes minél előbb megszüntetnie azt. Akit már megtalált a NAV, annak tudok segíteni. Írjon kommentet, vagy emilt nekem.

Ápdét: Jóval részletesebb leírás gyakorlati tanácsokkal a Napi Gazdaságban.

Ápdét2: Pár tanács / kiegészítés a fentiekhez:
- Amennyiben a követelések nem jogosak, fizetni nem érdemes, csak igazolásokat küldeni. (Kivéve persze ha már elindult a végrehajtás.)
- Én ott rontottam el a kijelentkezést, hogy hagytam az ügyintézőt, hogy rábeszéljen az "ideiglenes külfödön tartózkodás (31)" beikszelésére a lakcímbejelentő lapon. A "külföldi letelepedés (14)" a helyes választás.
- Kijelentkezni nem csak Magyarországon lehet, hanem a követeségeken is.
- Az elköltözés és a kijelentkezés közötti időszakot kell tudni igazolni az OEP/NAV felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.